vippe serum

I dag fikk jeg et vippeserum i posten, My Lash Serum 9g Eyelash Essence heter det. Jeg er med i en gruppe på facebook som heter ‘ebay for kvinner’, veldig nyttig side for de som handler mye fra derfra! Der så jeg at flere anbefalte et vippe serum som skal gjøre vippene lengre og fyldigere. De som hadde kjøpt serumet hadde merket forskjell allerede etter en uke, og la ved før og etter bilder, der man tydelig kunne se forskjell. Litt for godt til å være sant tenkte jeg. Men jeg kjøpte serumet allikevel, skader ikke å prøvde! Dessuten kosta det bare litt over 40kr. Som jeg sa, det er for godt til å være sant. Søkte litt rundt på nettet for å se hva andre mente om produktet, og ser det er mange som elsker det. Kult om det funker da!

Så nå skal jeg ta før-bilde, prøve serumet i en eller to uker, og så ta et etter-bilde. Så får vi se da, om det virkelig funker! Håper jo det funker, hadde ikke skadet med litt lengre vipper. Hehe.. Ser at flere har prøvd serumet på brynene også, der de har lite hår. Så at en jente skrev hun fikk hår etter 2 dager, og hun hadde ikke hatt hår på den flekken på lenge. Serumet finner du HER.

Nå skal jeg og Anders straks ta toget til Verdal. Vi skal besøke bestemor og familien der, og senere i kveld skal vi på kino med pappa. Vi skal se The Revenant! Har hørt mange synes filmen er dårlig, noe jeg synes er rart, den har jo fått bra rating over alt. Må nesten gi den en sjangs allikevel da, håper ikke den suger så mye som alle sier!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg