kremen som gir deg større æz

Noen som har hørt om pureleef kremen? Kylie Jenner har reklamert om den på instagrammen sin, og har sagt at kremen har gitt henne større bryster. Kremen skal altså smøres inn på rumpa og hoftepartiet, og på puppene. Og etter noen måneder skal visst rumpa og puppene bli større. Kiss my ass, tenker jeg. For noe tull! Sånne ting er for godt til å være sant. Litt sykt at Kylie reklamerer for dette her, det sier jo seg selv at det bare er bullshit. Men nyskjerrig som jeg er, så får jeg nesten litt lyst til å prøve det. Hva om kremen faktisk hadde funket da?! Det hadde jo vært helt sykt, haha. Plutselig etter to måneder hadde jeg hatt større pupper og ræv liksom. Det finnes en krem for puppene, og en annen for rumpa. Helt ærlig så har jeg veldig lyst til å teste ut den som skal gjøre puppene større. Så på youtube at det var noen som hadde merket forskjell.. men jeg vet ikke jeg altså. Dyr er den også, så nei tror nok jeg dropper det.  Men jeg blir jo nysgjerrig! Noen som har prøvd?

~~~

Jeg har nettopp kommet hjem fra kjøpssenteret. Måtte ha hårfarge, så etterpå skal jeg farge håret. Denne gangen ble det svart. Sist gang jeg farget det så kjøpte jeg mørkebrun, men synes ikke den tok etterveksten skikkelig, så etter jeg hadde farget det vistes etterveksten fortsatt. Liker eegentlig ikke at håret er helt svart, men fargen går ut litt etter noen vask. Så da går det bra! Har utsatt å farge det så lenge som mulig, håret og hodebunnen har vært utrolig tørt. Men nå klarer jeg ikke vente lenger, har jo ettervekst på sikkert 5 cm. Ikke pent!

Fikk en pakke i posten i dag fra Nelly, men viser den i morgen. Ble fornøyd ihvertfall! Nå skal jeg stikke å farge håret. Ha en fin kveld, og god helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg