Dag 25 – 5 pet peeves

Dag 25 – 5 pet peeves

Måtte søke opp hva dette betydde, og fant ut at pet peeves (vet ikke hvordan jeg skal si det på norsk) betydde småting som virkelig irriterer en. Som f.eks smasking. Så ja, her er noe småting som irriterer meg.

1. Rot. Rot irriterer vel sikkert de fleste, men jeg kan irritere meg over bittelitt rot også. F.eks når kjæresten kommer hjem fra jobb, så legger han alle tingene sine som nøkler, røykpakken og alle de småtingene sine, oppå bordet. Det er rot for meg. Jeg må ha det heeelt ryddig irundt meg, og kan ikke ha småting liggende strødd her og der. Da blir jeg (lettere) irritert.

2. Smasking. Ja dette irriterer meg som faen. Der er så ekkelt å høre på!

3. Smuler under fotene. Synes det er så sykt ekkelt når jeg kjenner smuler og dritt under fotene mine. Derfor går jeg nesten alltid med tøfler, og støvsuger gulvet ofte.

4. Katthår på svart bukse. Det er nesten ikke noe vits i å ha på seg svart bukse når man har katt. Katthårene vises jo så utrolig godt på svart bukse, og det er så stygt. Må bruke sånn hårrull førti ganger om dagen. Heldigvis røyter ikke Luffy, ihvertfall ikke enda. Men det kommer vel, hehe.

5. Kviser. Takk gud for at jeg ikke har kviser! Jeg får kanskje en kvise på haka eller i panna 1 gang i måneden. Og det er seriøst irriterende. Det gjør jo drit vondt! I tillegg føler jeg meg kjempestøgg med kvise(r). Ansiktet mitt er jo så lite, så føler som kvisa lyser opp i hele ansiktet. Haha..



Hva er det som irriterer deg?


1 kommentar
    1. Mye av det samme som deg! Men herregud smatting må være det aller verste som jeg vet! Hvis noen smatter i samme rom som meg kan jeg faktisk finne på å gå ut. Haha! Har forresten ukens blogg konkurranse på bloggen og det hadde vært veldig gøy om du vil være med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg