pink body

Hei! Her ligger vi på latsiden enda, Anders har ikke engang stått opp. Haha! Han har fri i dag, så vi skal snart gå på butikken og kjøpe noe godt til middag. Og i morgen er det jo valentines! Den andre valentines’en vi har sammen, tenk at vi snart har vært sammen i 2 år!♥ Vi bruker ikke å feire valentines noe spesielt egentlig, å se en film eller noe sammen er nok for meg. Har du kjæreste, bruker dere å gjøre noe spesielt på valentinesdagen? 

Men jeg tenkte å vise et par nye plagg fra den siste tiden, pluss en pakke jeg fikk i posten i går.

Denne finingen fikk jeg i posten i går fra Nelly.com. Rosa er ikke noe jeg bruker i klær, men denne synes jeg var fin. Fin med svart bukse!


Jakke fra H&M


Cardigan(?) fra Cubus

Har lenge hatt lyst på en slik lang cardigan. Har aldri funnet noen som passer til korte meg, alle har blitt for lange, og sett posete ut på meg Men denne var fin! Føler meg nesten litt softisikert med den her, haha. 

Føler ikke denne toppen passer heeelt de små puppene mine, men pyttpytt. Sånn er det når man er født med null tits. *buhu* Silikon here I come, lol. 

5 kommentarer

Siste innlegg