happy valentines!

Hei! Har dere hatt en fin valentines så langt? Singel eller ikke, håper dere har hatt en fin dag! Jeg og Anders har vært å besøkt begge foreldrene hans, så vi har nesten ikke vært hjemme i dag. Koselig da 🙂 Det er overraskende lite folk som har klaget på valentinedagen på facebook, det må jeg si! Det er jo alltids noen som klager, men regner med det er ”lonere” som ikke har kjæreste, haha. Før var det alltid så mye klaging på valentines husker jeg, skjønner ikke helt hvorfor. Man MÅ jo ikke feire, men la nå de som vil gjøre en greie ut av det, få gjøre det da. 


et bilde av meg og Anders fra i fjor

I dag er det sesongstart på Helt Perfekt igjen, yeyy! Synes det er så bra. Og ja forresten, The Revenant var en bra film synes jeg. Den var så absolutt ikke dårlig, som noen sa. Ja den var litt langdryg, men den var allikevel bra. Litt annerledes film. Jeg tror nok at man enten liker den, eller så liker man den ikke. Jeg likte den ihvertfall.


Har ingen bilder å dele, så deler to fra arkivet. Her bodde jeg enda hjemme, og jeg hadde piercing i leppa enda ser jeg. Glad jeg tok den ut! Synes ikke det er så fint lenger, og det var litt ubehagelig egentlig.

Nå skal jeg og Anders se serie, vi sneiks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg