et innlegg på trøndersk

Haha, sorry om dåkk ikke ferstår nu, men fikk plutsele løst t å skriv etj innlægg på trøndersk ferr å sjå koss d e. Føles ikke som d e æ som snakke når æ skriv på bokmål, hate egentle bokmål! Høres så ''pent'' ut, haha! Æ hellpå å lage mæ baguætta, å sjer 'The girls next door' på datan. Anders e på arbe, så æ e hæm alæn akkurat nu. Luffy e atme mæ da. Han e my ber i dag! Heldivis. Lisje dyre mett<3 LOL, har blogg.no fjerna hjærtan?! Dårle gjort.

Nei, dette ble rart. Jeg bytter over til bokmål igjen, haha! Trøndersk er egentlig en ganske stygg dialekt når jeg tenker meg om, ihvertfall litt rar kanskje. Men jeg er jo så vant med det, så tenker ikke over det. 

Ble plutselig super slapp istad, så måtte bare hive i meg noe mat i mens jeg venter på baguettene skal bli ferdig. Blodsukkeret som falt(?) sikkert. Kjempeekkelt når det skjer, begynner å skjelve og svette. Men det gikk over nettopp. Nå er baguettene ferdig, nå skal jeg spise!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg