ta meg til syden

Aff, nå savner jeg virkelig sommer og varme! Er drit lei av vinter og snø nå, kan ikke forklare hvor mye jeg gleder meg til våren og sommeren. Når februar er ferdig, så er det jo bare 2-3 måneder til vår, tenk det! Det kommer forhåpentligvis til å gå veldig fort. Litt rart å tenke på at jeg blir 23 år i sommer, føler meg så gammel. Vil ikke bli eldre!

Anyway, mimrer tilbake til da jeg og familien var i Bulgaria, for snart 3 år siden. Det var der jeg tok tattovering jeg har på armen også.



Her var jeg klar for å tattoveres. Husker jeg plutselig begynte å grue meg skikkelig, men det gikk jo veldig bra. Det er ikke vondt å bli tattovert, ikke sånn egentlig.








Jeg og Anders må prøve å ta oss en tur til syden sammen en gang også. Det finnes jo mye billig! Men når jeg først skal dra på sydenferie, så vil jeg ikke dra til en rævva plass heller liksom. Et hotell med kakelakker og null aircondition, nei takk. Men noe bra, som også er billig, må det vel finnes.
Gleder du deg til sommer?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg