sunshine

Knipset noen bilder på vei til butikken i dag. For et fint vær det har vært! Men en smule kaldt.. Jeg har akkurat spist middag, hamburger ble det i dag. Det er noe vi spiser sjeldent, så det var godt! Blir bare rolig i dag, så skal jeg til Verdal i morgen. Skal på 90-årsdag til oldemoren min! Veldig rart å tenke på at hun blir så gammel, for det virker ikke sånn.

Uansett, nå ser jeg på Animal Planet, elsker den kanalen! På mandag begynner en serie som heter ‘Treetop cat rescue’, som jeg skal se. Haha!! Husker da Nemi klatret oppi det svære treet hjemme hos bestemor da jeg hadde henne med dit. For et styr! Hva er det med katter å klatre opp i tre, og ikke forstå at de ikke kommer seg ned igjen? Haha.. 

Dere får ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg