ferr gæli

Hei, dette blir bare et kjapt mobilblogg innlegg. Skal snart til mormor og morfar å spise middag, tror det var noe indrefiletgreier vi skulle spise, YUM! Jeg elsker kjøtt, og pepperbiff er favoritten. Nesten alltid når jeg er på resturant, så bestiller jeg meg det. Dyrt, men rååå godt!

Etterpå drar jeg en tur til pappa, og blir der til i kveld. Anders jobber til 23 idag også, så litt kjedelig å være hjemme. Gleder meg veldig til å komme hjem da, da skal jeg fortsette å se serien vi har begynt på sammen. The 100 heter den, og finnes på netflix. Elsket det serien! Ikke så vanskelig å forstå, og det skjer masse hele tiden. Anbefales om du liker litt drama!

Til overskriften – det er så fint vær ute i dag! Det nesten for gæli å sitte inne, som vi trøndere sier. Skulle jo vært ute og gått på ski og kjørt akebrett i dag, hehe. Ikke at jeg liker å gå på ski da, haha! Men nå skal jeg dra, vi sneiks.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg