jeg hater å bli tatt bilder av

Hei! Da var det mandag igjen plutselig. Jeg har nettopp satt på en maskin med klær, betalt regninger og nå venter jeg på en baguett som står i ovnen. Kjæresten jobber til åtte, så det blir ikke noe middag før i kveld.
Ellers da? Har det skjedd noe spennende hos dere i helga? Jeg har vært med familien i hele helga, så nå er det godt å være hjemme hos Anders og Luffy igjen. 🙂

Til overskriften: Jeg hater å bli tatt bilder av! Litt rart å si kanskje, siden jeg tar en del bilder av meg selv, og legger ut på bloggen. Men da tar jeg jo bilder av min ”beste side”, altså jeg tar alltid bilder av høyresiden av ansiktet mitt. Venstresiden av ansiktet tar jeg aldri bilder av, for det er så stygt synes jeg, og ser helt annerledes ut enn høyresiden. Jeg står alltid på siden og tar bilder, og ser aldri rett inn i kameraet med ansiktet. Da ser jeg stygg ut, synes jeg. Må alltid stå på siden og posere litt for at jeg skal se OK ut. Litt flaut og begynne å posere når noen andre tar bilde.

Fikk se et bilde noen hadde tatt av meg for noen dager siden, og fikk bare lyst til å synke ned i jorda haha. Når andre tar bilder av meg, er det 10% sjangs for at bildet av meg blir bra. Jeg hater seriøst at andre tar bilder av meg, for bildene blir alltid stygge! Og når noen gjør det, og viser bildet til meg etterpå, bare synker selvtilliten min ned i dass. Jeg er ikke spesielt fornøyd med ansiktet mitt, derfor liker jeg det ikke. Det er min usikkerhet. Når jeg tar bilder av meg selv, tar jeg kanskje 40 bilder, og 4 av de blir OK. Resten sletter jeg. Jeg ser finere ut på de bildene, enn hva jeg gjør i virkeligheten, det vet jeg. Men det får bare være! Jeg har som sagt ikke verdens fineste ansikt, derfor må jeg ”jukse” litt. Og ikke si at jeg er fin som jeg er blabla, da blir jeg faktisk ganske provosert. Haha, barnslig sikkert, men sånn er det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg