en gang…

Tenkte å kjøre på med et ”en gang” innlegg. En gang jeg ble veldig glad, en gang jeg ble lei meg osv. Dette innlegget fant jeg på selv, og ikke noe jeg har fått inspirasjon til å gjøre fra andre blogger. Så ja, here we go!

En gang jeg ble overrasket: Det eneste jeg kom på, var når vi fikk katten Eva Gunn. Det var for over 10 år siden. Pappa kom hjem med en eske, og ba oss ungene se oppi. Der lå det en liten pusekatt. Da ble jeg overrasket og veldig glad husker jeg! Eva Gunn døde desverre for et par år siden, av sykdom. Eva Gunn må være den særeste og sureste katten jeg har hatt tror jeg, haha!

En gang jeg ble satt ut: Det må være da jeg fikk kjeft av en lærer på videregående. Det hadde nettopp vært sommerferie, og jeg hadde glemt å levere noen bøker før den startet. Jeg gikk for å levere bøkene da skolen startet igjen til hun som styrte med det der. Ei utenlandsk dame som snakket veldig gebrokkent, selv om hun hadde bodd i Norge i over 10 år. Hun ble rasende på meg, og kjeftet som bare det for at jeg ikke hadde levert bøkene i rett tid. Hun sa at jeg faen ikke var noe mer spesiell enn alle andre, og at jeg også måtte levere bøkene til samme tid som de andre elevene. Ja det var ikke måte på hvor idiot jeg var! Jeg ble helt satt ut, og ble egentlig veldig flirfull. Hun snakka jo så sinnsykt merkelig norsk, så alt ble litt komiskt egentlig. Etter det likte jeg ikke denne læreren spesielt godt, kan man si. Haha!

En gang jeg ble veldig glad: Jeg hadde glemt at jeg la 2000 kroner i et penal. Hvorfor jeg hadde med meg 2000 kroner på skolen i penalet mitt, aner jeg ikke, men det var etter konfirmasjonen min.  Jeg fikk meg ihvertfall et nytt penal, og la vekk det andre. Laaang tid etterpå, skulle jeg ha noe i det gamle penalet, og der lå det 2000kr. Haha, gjett om jeg ble glad! For et surrehue…

En gang jeg ble veldig sint: Haha, husker en gang jeg ble driiitsint på Simon (lillebroren min) og kompisen hans. Jeg hadde glemt å låst døra på soverommet mitt, og var ute med noen venner. Da vi kom hjem, hadde Simon og en kompis av han vært inne på rommet og ødelagt sminken min. Ikke bare min sminke, men venninna mi sin og. Hun hadde sovet over hos meg, og hadde tingene sine på rommet mitt. Da var vi rundt 14-15 tror jeg. Fyfaen, da ble jeg SINT! Kanskje ikke så rart heller, haha.

En gang jeg ble lei meg: En gang jeg ble skikkelig lei meg, så lei meg at det stakk i magen, var i 8. klasse på ungdomskolen. En gutt som pleide å si slemme ting til meg på skolen, hadde skrevet noe stygt i gjesteboka mi på nettby. Jeg ble kjempe lei meg, og slettet det han skrev med en gang. For en jævla drittunge! Han var alltid slem mot meg, og kalte meg ting. Heldigvis gikk vi ikke i samme klasse, men hadde engelsk fordypning i samme klasse. 

2 kommentarer
    1. Veldig fint og kreativt innlegg! Husker jeg fikk den ene katten min på samme måte! Hun het Mia Baloo, men forsvant når vi skulle flytte.. Hun hadde epilepsi, så vi tror henne fikk ett anfall i skogen og døde..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg