hva er det blogg.no har gjort med designet mitt?!

Hei! Har nettopp spist middag, og nå gomler jeg i meg godteri. Hoho, sunt.. I går fikk jeg akutt lyst på smågodt, så da gikk jeg på kiwi og handlet en pose. Har fortsatt mye godteri igjen, yay. Ser på Vice på HBO, veldig interessangt program faktisk. Har du sett det?

Forresten, blogg.no irriterer meg litt. De har forandret designet for mobil, og det liker jeg IKKE. Designet er jo drit stygt! Må få fikset det senere. Eller er det noe jeg kan fikse selv? Arghh!

4 kommentarer
    1. Veldig fint antrekk! Det samme skjedde med designet mitt, og jeg fikk ikke til å fikse det slik at det blir likt som på pc… Det eneste jeg klarte var å erstatte navnet og krysset med et bilde 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg