speil på veggen der, hvem har de største bryna i landet her

Haha! ↑ Nei men seriøst, hva er greia med at jenter skal ha så svære bryn? Er det om å gjøre å se ut som et insekt, eller..? Det er visst blitt en trend å ha gedigne øyenbryn. Det er ikke måte på heller hvor inni granskauen stor enkelte fikser øyenbryna sine. Enkelte har jo dødsfine bryn og, jeg skulle bare ønske jeg kunne ha fått lov til å forminsket de bittelitt bare. Hahaha.. Ikke at jeg bryr meg så veldig, men noen ganger skjønner jeg meg ikke helt på andre jenter. For all del, tegn bryna så store som du vil. Men det ser liiiitt rart ut.

Nå er jeg hos mamma. Linnea har bursdag i dag, og blir hele 12 år! Hipphipp!♥ Så vi skal feire henne ikveld med familien. Legger ut noen bilder senere i kveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg