2398 kg tyngre

Hei, og god kveld dear readers! Lol. Neida. Nå har vi feriet Linnea litt her hjemme, med litt kaker. Mamma hadde baket oreokake, og den er såå god! Men veldig mektig. Blir nesten litt småkvalm av bare et lite stykke. Lavkarbo ass, hehehe. Jeg har sikkert gått opp 2398 kilo denne uka. Har jo vært på to bursdager, og jeg har nesten spist meg ihjel. Bokstavelig talt. Ikke at det gjør meg noe å gå opp noen kilo, da! Har bare godt av det, hehe. 


yummmm!


bursdagsbarnet og mamma 🙂

Nå blir det bare serietitting resten av kvelden her. Jeg ser fortsatt på The girls next door, haha. Gidder ikke følge med på noe seriøst når jeg ser på serie alene. Forresten, er Kardashians helt ferdig nå?! Eller er det bare sesong 11 som er ferdig, og sesong 12 kommer senere? Jeg håper det. Hadde vært sykt trist om Keeping up with the Kardashians hadde vært helt ferdig. Hahaha, livskrise altså! 

Svarte negler er tingennn. Har svarte negler på både hender og tær nå. Oldemor tror jeg ikke var så begeistret for mine svarte negler, haha. Ser for meg jeg hadde fått noen rare blikk om jeg hadde gått slik for 70 år siden, vil jeg tro. Haha! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg