gjesp

Hallo! Nå ligger jeg rett ut på sofaen og hører på real houswifes som surrer i bakgrunnen. Får vondt i hodet av de damene der, haha! 
Har vært en daff dag i dag. Er ikke så veldig fyllesyk, det blir jeg så og si aldri, men blir alltid slapp og sliten. Så i dag har jeg bare ligget i sofaen. Er såå trøtt akkurat nå, sov ikke så mye i natt. Vurderer å ta meg en powernap, men da ender det vel med at jeg sover helt til i natt, og våkner da. Bahh. Anders dro på jobb istad, og jobber til 23. Så litt kjedelig lørdagskveld med andre ord. 

Tenkte egentlig bare å stikke innom bloggen og si at jeg lever, hehe. Hadde en gøy kveld i går ihvertfall!

Slenger med to bilder fra arkivet. Trynet mitt er ikke så veldig bloggvennlig i dag, ehe. Null sminke og vått hår. Pretteyy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg