natteravn

Hey! Jeg ligger på sofaen og kjeder meg. I dag sov jeg til klokken 16.30, o-m-g! Jeg sov veldig dårlig i natt, av en eller annen grunn. Så jeg våkna en halvtime før kjæresten slutta på jobb. Bra jobba, Malin. Aff, har jo ikke vært oppe i 6 timer enda en gang! Så jeg blir nok våken lenge i natt. Anders og Luffy sover, så jeg sitter alene på stua og kjeder meg. Jeg får vel bare se masse serier, da. I morgen skal jeg ihvertfall komme meg opp i rett tid!


Veldig fine bilder, I know :PPP skittne håndduker i bakgrunnen og greier. Må seriøst slutte å ta speilbilder på det ”fine” badet mitt, haha

Akkurat nå ser jeg på en film som heter ‘something borrowed’. Helt grei kjærlighetsfilm. Jeg liker faktisk romantiske kjærlighetsfilmer nå som jeg har kjæreste. Da jeg var singel haaatet jeg det. Nå er det ikke så værst, hehe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg