ikke som på bloggen

Jeg lurer ofte på hva folk som leser bloggen min, tenker om meg når de ser meg i virkeligheten. Jeg har fått høre at jeg virker åpen, og ikke spesielt sjenert via bloggen. Og da får jeg litt angst helt ærlig. For ja, det kan kanskje virke sånn. Jeg virker ikke sjenert på bloggen. Kanskje ikke så rart heller? Jeg er jo ikke sjenert på min egen blogg, eller ellers generelt når jeg er sammen med folk jeg er trygg på. Men med folk jeg ikke kjenner noe spesielt, er jeg veldig sjenert og stille sammen med. Klarer ikke å være meg selv, rett og slett. Det spørs litt på hvem de er også, selvfølgelig. Noen føler jeg meg mindre trygg på enn andre.

Jeg har alltid vært sånn. Men noen må vel være det og. Jeg husker på barneskolen, der var jeg ekstremt sjenert. Hadde foreldremøte med mamma og læreren en gang, og da fikk læreren nesten sjokk da hun fikk høre at jeg var det stikk motsatte av sjenert hjemme. Altså, trodde hun virkelig jeg var sjenert hjemme sammen med min egen familie? Haha, lol. Anyway.. Vet jeg kan virke utadvendt osv på bloggen, but i’m not! Så vet dere det, hehe.

2 kommentarer
    1. Jeg var veldig sjenert før, men det gikk liksom bare over med årene. Tror det var noe med at jeg hoppet i det og prøvde å leve litt mer avslappet 🙂 Ha en flott dag videre flotte deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg