mine psycho drømmer

Haha, helt sykt hvor mye rart jeg drømmer i løpet av en natt. Noen drømmer drømmer jeg så lenge, at de kunne ha vært en film. I natt drømte jeg at jeg levde i en ”the walking dead” verden. Mange av dere har vel sett the walking dead serien? Om ikke, gjør det! Drit bra serie. Ihvertfall, jeg drømte at folk irundt meg ble bitt av zombier, slik at de ble smittet og de også ble zombier. Plutselig var det kjempemasse zombier over alt, og jeg måtte kjempe for å overleve hele tiden. Plutselig var alle zombiene borte, av en eller annen grunn. Et nytt virus begynte å spre seg, men dette viruset var i luften og smittet når vi pustet det inn. Når man hadde fått viruset inni seg, begynte det å vokse små ormer inni huden vår. Husker i drømmen at jeg så noe som rørte seg inni huden min, og fant ut at jeg hadde blitt smittet. Haha fyfaen så jævlig ekkel drøm. Minner meg litt om serien the strain. Jeg må slutte å se skumle serien, tror jeg, haha! Får jo bare mareritt.
En annen gang drømte jeg at jorda begynte å gå kjempefort irundt, og at det ble natt og dag flere ganger i løpet av en time. Det var rett før jorda gikk under. Har ofte mareritt, og der er så fælt! Hååper at jeg skal våkne, men så gjør jeg det ikke, og tror at drømmen er ekte. Skummelt!
~~~
Nok om det, haha. Jeg kom akkurat hjem fra burgerking sammen med Ivan. Jeg hadde spist da, så bare kjøpte meg en is. Nå skal jeg se typisk deg, vi sneiks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg