godteri til middag

Nå har jeg nettopp tatt meg en lang dusj, kuret håret og renset ansiktet. Føles godt! Sminka og ordna meg litt istad, men så fant jeg ut at jeg måtte vaske håret, siden det er noen dager siden sist. Så da vaska jeg av sminken igjen. Mye vits i å sminke seg, for og så vaske den av etter en time. Haha! Fikk tatt noen selfiesss da.

Anders ringte og fortalte at han jobbet overtid i dag, som betyr at middagen blir mye senere enn til vanlig. Så her sitter jeg, dritsulten og spiser godteri. Virkelig sunt. Yeh! Orker ikke gå på butikken heller, da må jeg føne håret først og det gidder jeg ikke.

Har hatt skikkelig sug på smågodt de siste to ukene, aner virkelig ikke hvorfor! Er egentlig ikke såå glad i godteri. De avlange firkantete lakrisen er min favoritt! NAM, SÅ god!

Ba’hh, får vel lage meg noe mat selv da, før jeg sulter ihjel haha. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg