update – vippeserum

Tenkte å gi dere en liten update på vippeserumet som jeg kjøpte for noen uker siden fra ebay. Jeg har brukt serumet i nesten en måned nå, og har ikke merket noen forskjell. Vippene er like lange som før. Så ja, enten er det bare meg dette produktet ikke funker på, eller så innbiller de som sier dette virker seg det. Haha, whatever. Skal fortsette å bruke serumet uansett, så sier jeg ifra hvis det plutselig funker allikevel! Men jeg tviler.
 ~~~

Jeg sto opp for et par timer siden, og ligger å koper i sofaen bare. Skal snart spise middag, så drar jeg å besøker bestemor og pappa litt. Så drar jeg hjem i kveld, stakkars Luffydyret er hjemme alene. Jeg venter egentlig bare på at det skal bli mandag, da får jeg penger igjen. Og da skal jeg dra rett til Carlings og kjøpe meg en bukse jeg fant der for noen dager siden. Dere har vel sett de buksene med hull i knærne? Synes de er så kule. De finnes i hvit, lys og svart. Har lyst på alle 3! Men blir nok så jeg kjøper den lyse først. Kan vise bilder i morgen! Nå skal jeg fortsette å gjøre ingenting. Ha en fin søndag!


vil ikke vise det stchøgge trynet mitt i dag<3

xmqMOWYv7rE

Ei jente sang denne sangen på UKM i går, og måtte bare finne ut hva den het. Var egentlig Christina Aguilera som sang den, og jeg synes den er så bra! Aldri hørt den før faktisk. Litt annerledes musikk enn hva jeg vanligvis hører på, men jeg liker den!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg