I need!

Hallois. Jeg surfa litt rundt på Junkyard istad, ikke fordi jeg skulle ha noe, skulle bare se. En veldig dum ide, egentlig. For hvorfor skal man surfe på shopping-sider, når man ikke skal kjøpe noe uansett? Ikke spør meg. Not smart. Selvfølgelig finner jeg noe jeg får SYKT lyst på. Jeg finner et par dødsfine sko, og jeg bare MÅ ha dem før eller senere. Se på dem da! ↓ Hadde blitt såå fin med en svart bukse f.eks.


De er jo så fine, men litt dyr desverre. Koster 1199kr, noe som er i det dyreste laget etter min mening. Jeg kan jo kjøpe dem om jeg vil, men så er det den buksa jeg har så lyst på da. Jeg har ikke all verden med penger, så kan ikke kjøpe begge deler. Samtidig så sparer jeg jo til sofa enda. ÆÆÆH! Tenker å kjøpe dem senere, men hva om de ikke finnes i størrelsen min lenger? Jaja, kan ikke kjøpe dem nå uansett. Så fant jeg ut at jeg kan kjøpe de via klarna, og betale 400,- i tre måneder. Men er det verdt det, gidder jeg det liksom? Haha, åh. Nei, jeg får nok kjøpe dem en annen gang. Får krysse fingrene for at de fortsatt har størrelsen min da! Jeg bruker str. 36, og de størrelsene forsvinner som et lyn. Fant nå ut at om jeg betaler med klarna, så blir skoene over 400kr dyrere, så hell no! Hvorfor i helvete betaler folk egentlig med klarna? Blir jo såå mye dyrere!

Ja okei, nok snakk om sko. Som om dere bryr dere, haha! Jeg har ryddet og shinet litt her hjemme. Venter på at Anders skal komme hjem fra jobb, så blir det middag. Senere i dag skal jeg gå en tur på kjøpesenteret, skal kjøpe den buksa jeg snakka om. Aja, hva synes du om skoene over her?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg