gravid

Jeg er gravid. MATgravid, haha! Lol. Har nettopp spist middag, og nå bare slapper jeg av. Har nettopp sett noen episoder av Fargo. Anders sitter å ser på en gammeldags film, med lyd på full guffe. Jeez, haha! 

Dette var kjempegodt! Ble så mett at jeg ble kvalm.

Cola♥♥♥ Anders har jo vært i Sverige, så da kjøpte han seff med colabokser. Iskald cola i boks er helt himmelskt! Kanskje ikke like himmelskt for tennene da, ehehe. I morgen skal jeg og Anders til Trondheim faktisk. Anders skal operere ut ei tann. Stakkars! :c SÅ glad det ikke er meg. Hater å være hos tannlegen! Ikke for at det er så vondt, men for at jeg må holde kjeften åpen så lenge. Det samler seg så mye spytt, og jeg bare må svelge. Så brekker jeg meg og ja, sykt ekkelt! Haha, derfor hater altså jeg å være hos tannlegen. 

Han kan ikke spise etterpå på noen timer. Litt synd, hadde lyst til å spise middag i Trondheim, men jaja. Får spise frokost der da, skal jo dit om morgenen så. Tenker å ta med meg kameraet, så får jeg knipse litt bilder imens han er hos tannlegen. Anyway, kvinnedagen i dag da har jeg fått med meg. Helt ærlig skjønner jeg ikke vitsen. Ja, jeg er for likestilling selvfølgelig, men må vi ha en egen dag? Får jo oss kvinner til å høres svake ut. Men det er nå min mening. Jeg hadde blitt sur hvis Anders hadde sakt gratulerer med kvinnedagen, haha. Men nå skal jeg se film!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg