from my insta


Et bilde jeg tok av tivoliet som var her i Levanger for et par uker siden ♥ Haha, yesss ♥ Et bilde jeg tok i går. Himmelen var så fin med masse skyer, har redigert det litt da som dere ser


Et bilde fra torget i Levanger, fra i sommer ♥ Tatt fra tivoliet i København ♥ Luffypusen min


Svarte lepper, gothic sjø ♥ Såå fine sminkekoster! Og svampen var kjempegod å blende med. Fra real techniques ♥ En dusk på lua til lillesøstra mi. Slike er så fine å pynte på f.eks vesker synes jeg!


Kost, leppestift og parfyme jeg kjøpte for en stund siden. Parfymen lukter kjempegodt forresten! ♥ Mat på BK ♥ Masse is, yummi. Kuleis synes jeg er kjempegodt. Mine favorittsmaker er sjokolade og pistasj


Rosa roser hjemme hos oldemor. Såå fine! ♥ Et bilde jeg tok for en stund siden ute i Levanger ♥ Søte sminkepungene mine. Den minste har jeg koster i. La ut dette bildet i forbindelse med et innlegg på bloggen om hvilken sminke jeg bruker. Det kan du lese HER


Et bilde fra i går, tatt i Levanger sentrum ♥ Meg og Luffy, hihi ♥ Enda et bilde fra i går, tatt i Levanger. Synes det var så søte farger på husene. Det ene er jo lyserosa. Cute!


Nemi pusen min. Savner henne! Hun hadde vært et år nå om hun hadde levd enda ♥ Hahaha, trist ass. KUWTK in my heart liksom. Heldigvis kommer det en ny sesong i vår, yay! ♥ Iiiis. Okei, nå høres det ut som jeg virkelig elsker is, men faktisk er jeg ikke så glad i det. Dette var ikke min is heller, haha. Bildet er fra da jeg og familien var i syden for 3 år siden


MASSE snø for noen uker siden. Det hadde snødd sinnsykt mye en natt. Det gikk nesten ikke å komme seg ut døren, og snøen gikk helt opp til kneet. Veldig fint, da ♥ Søøteste bamsen! Hadde lyst til å kjøpe den, men orka ikke bruke 70kr på en bamse liksom ♥ Et bilde fra en sykkeltur da jeg var i Danmark for 2 år siden

Litt kjedelig innlegg for de som følger meg på instagram kanskje, som har sett bildene før. Men så er det ikke alle som har insta heller da. Uansett! Følg meg da vel, om du ikke allerede gjør det. Heter malinaustad der 🙂 Fortell meg hva du heter også, så skal jeg sjekke ut!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg