noen farkstreker jeg gjorde som barn

Haha, tenkte at et slikt innlegg kunne være litt gøy! Selv om jeg var sjenert og veldig stille på skolen, betyr det ikke at jeg var et englebarn. Jeg kunne finne på mye rart (og slemt) sammen med vennene mine. Så her er noe!

– Jeg var vel rundt 10-11 år, og hadde besøk av en kompis. Vi var ute i hagen, og fant ut at vi skulle plage naboene litt. Vi begynte å kaste pinner og rips på vinduet, og holdt på slik i sikkert en halvtime før den ene som bodde der så oss. Han hadde lurt seg ut døra uten at vi merket det, og gjemte seg i en busk rett foran oss. Plutselig hopper han frem og løper mot oss. Vi løper med en gang, og kommer oss heldigvis unna. Vi løper inn og låser døra. Husker vi ble dritredde, haha. Foreldrene mine var hjemme, men de merket visst ingenting. Han ringte ikke på heller, heldigvis for oss. Haha!

– En annen gang hadde jeg besøk av venninna mi, og denne gangen var jeg hjemme alene. Da bestemte vi oss for å plage disse naboene igjen. Vi kastet en plomme på vinduet deres, og kastet masse rips og små pinner (lol). Husker vi sto på verandaen å kastet denne gangen. Naboen kommer ut etterhvert og får øye på oss, og roper et eller annet og begynner å gå mot oss. Vi løper inn og låser begge dørene, og gjemmer oss på rommet mitt. Plutselig hører vi at han prøver å åpne døra, han nærmest river i døra for å få åpnet den, og ringer på dørklokka flere ganger. Så ringer han på hustelefonen, og jeg svarer. Han spør om han kan få snakke med foreldrene mine, og jeg sier nei og legger på. De var uansett ikke hjemme. Jeg og venninna mi ble skikkelig redde, og satt å skalv på rommet. Vi lurte oss ut etterpå, og dro jeg til henne husker jeg. Hahaha, fyfaen for noen drittunger vi var. Stakkars nabo.

– Jeg og en kompis hadde fylt hver vår vannpistol med vann og salo, og løp rundt i hans nabolag og spylte på vinduene til folk. Spylte til og med inn i døra til noen som sto åpen. Haha herregud.

– Jeg og en annen var på en lekeplass og sølte masse gjørme på alt som var der. Nedåver seglebanen og på dessene, så alt ble skittent. Da var vi kule, azz.

– Jeg og noen andre venner var på epleslang. Vi hadde lurt oss inn i en hage, men så at det ikke var noen epler der, men bare gulrøtter. Jaja tenkte vi, og rev opp masse gulrøtter, og kastet dem etterpå. Husker jeg egentlig synes slike ting bare var teit å gjøre, var blitt 15 år her og synes sånt var barnslig. Men gjorde det nå allikevel, for å være ”kul” antagelig.

– Jeg og ei venninne brukte å ringe på til randome folk og stikke av, noen ganger når vi kjedet oss. Skjønner ikke helt hvorfor vi gjorde dette, var jo ikke SÅ gøy. En gang var det ei som så oss og ropte et eller annet etter oss. Da derimot, da synes vi det var kjempegøy. Shitkids.

Haha, det var noe som jeg husker på. Gjorde du noe slikt da du var barn?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg