lørdag

Så var det helg og lørdag igjen. Denne helga skal jeg heller ikke noe spesielt, skal ikke feste eller noe. Blir bare hjemme i dag også, like så greit å spare litt til det blir påske. Har vært på butikken og kjøpt noe snacks til kvelden da. Alle smågodtene var selvfølgelig utsolgt. Så da ble det ostepop og påske-egg, høhø.

Fikk så lyst på sjokoladekake, så da måtte jeg bare kjøpe meg det og. Nam! 

Kan ikke bare være usunn, så litt frukt ble det også. Synes det er så godt å skjære opp banan og appelsin i små biter, og ha de i en skal sammen. Skikkelig godt! 

Har vært ute litt med Luffy i dag, og han koste seg veldig. Han synes det var litt skummelt å være ute i starten, men nå liker han det. Satt meg i sola for å sole trynet litt. Tviler på det ble så mye farge, da. Begynner å bli skikkelig blek i tryne, ser jo ut som et spøkelse. Huff, nå kan våren og sommeren bare komme altså! 

Fikk vipper i posten i går. Bestilte de her for over en måned siden, så det tok sin tid! Trodde de ikke skulle komme jeg. Bestilte duo lim også, håper det er bedre enn det limet som følger med vippene. Ihvertfall, var det ikke søt innpakning på dem? Nesten så jeg ikke vil åpne pakken, haha! De her kosta bare rundt 12 kroner, veldig billig å kjøpe vipper fra ebay. Har ikke prøvd dem enda, så håper de ser fine ut på. Bruker nesten aldri løsvipper, limet setter seg alltid på mine egne vipper, og da blir de helt klumpete og fæl. Man må lide for skjønnheten, hehe. Men nå skal jeg hive meg i dusjen. Dere får ha ei fin helg!

7 kommentarer
    1. Duo-lime e bra, brukitj nå anja ænæ 😊 Dem ser fin ut på sånn forrestn, men dem e litt lang og “dramatisk”

    2. Nøgd me d æja, lugge liksom ikke når man ska ta av vippan 😀 værste æ veit haha! bruke å klipp av nån få vippa på enden så de sjer litt meir “normalt” ut å itj blir så alt for overdramatisk for min del 🙂 btw så såg vippan bra ut på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg