slasking

Hei! Mange fyllesyke sjeler i dag eller? Mohaha, ikke her! Jeg ser litt på gossip girl som står på på TVen. Synes egentlig det suger, haha. Så noen sesonger på netflix for et halvt år siden, men ga opp fordi det ble for fjortis.

Jeg har nettopp spist sjokoladekake til frokost. Sunt, yes. Venter på reprisene av bloggerne som begynner kl. 16. Da er der maraton på TV2 Livsstil, og jeg har ikke sett alle episodene, så. Jeg følger egentlig bare med på bloggerne fordi Sophie Elise er med, er bare hun jeg synes det er interessang å se på. De andre er kjedelig synes jeg. Men ja, det er søndag i dag, og ingenting å finne på. Så blir nok en sofa dag i dag, tenker jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg