ibux er min redning

Hallois! Nå er jeg på Verdal hos mamma, og har akkurat spist taco. Jeg har faktisk gått opp 2kg, og veier nå 49kg. Målet er å nå 50kg. Jeg har faktisk aldri veid så "mye" før! Etter jeg har nådd 50, er målet 54 eller 55kg. Vil ha mer former!

Anyway. Jeg var i Steinkjer med Ivan (kompis) i dag. Ble ingen shopping, bare så litt. Spiste på en thaicafe, og jeg kjøpte meg thaibox som alltid. Nam! Ellers begynner det å komme opp en ny visdomstann, og det gjør så vondt. Det er egentlig ikke plass til den, så tanna skraper i tannkjøttet mitt. Hovnet opp, og da ble det jo enda verre og har nå fått en rift i tannkjøttet. Er ikke hovent lenger, men nå er det jo den rifta som gjør vondt. Åh, de der forbanna visdomstennene altså! Har trukket de over, og nå må jeg vel snart trekke de under også. Dyrt er det og! Tror jeg betalte 3000,- for å trekke ei tann, som kanskje tok maks 10 minutter. Gah, jaja. Heldigvis funker paracet og ibux mot smertene!

Dere får ha ei fin helg da! Her bli det enda ei rolig helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg