90 spørsmål og svar

Cuzzzz i’m bored!
 

1 . HAR DU VÆRT FORLOVET?
Nei, det er vel liiiitt tidlig enda. Er jo bare 22!

2. Lengste forhold?
2 og et halvt år. 

3. SISTE GAVE DU MOT TOK?
Hmm, penger jeg fikk av bestemor.

4. NOEN GANG MISTET EN TELEFON I GULVET?
Hehe yes, mange ganger. Har knust to iphoner i bakken før. Det lønner seg å bruke et bra deksel som beskytter mobilen!

5. NÅR ER SISTE GANG DU TRENTE?
Uff, det er lenge siden. Jeg var der en gang i høst ihvertfall, på 3T altså. Jeg er faktisk med i 3T enda, men er der aldri. Kan ikke melde meg ut heller, er låst til høsten. Bajs! Hater å trene, buhu. 🙁

6. TING DU BRUKER MYE PENGER PÅ?
Det er mat og slike ting. Veldig kjedelig, men sånn er det.

7. SISTE MAT DU SPISTE
Kjøttkaker og poteter som bestemor laget i dag.

8. FØRSTE TING DU LEGGER MERKE TIL VED DET MOTSATTE KJØNN?
Klesstil, håret og øynene. Tror jeg.

9. EN FAVORITTSANG
Har ingen favorittsang at the moment.

10. HVOR BOR DU?
Jeg bor i Levanger sammen med kjæresten min. Er egentlig fra Verdal, men trives best i Levanger!

11. UNGDOMSSKOLE DU HAR GÅTT PÅ:
Verdalsøra ungdomskole.

12. CELL PHONE SERVICE PROVIDER:
Telia.

13. FAVORITT- KJØPESENTER?
Her jeg bor, er det ikke aaall verden med bra shoppingsenter. Har et passe stort kjøpesenter som heter Magneten, og der har de OK med butikker. Så det må vel bli Magneten da?

14. LENGSTE JOBBEN DU HAR HATT?
Har aldri hatt noen fast jobb, men har vært i utplassering. Lengste jeg var i var i en fotobutikk.

15. EIER DU ET PAR TERNINGER?
Nei.

16. TULLERINGER DU FOLK?
Nei, lol. Litt for voksen til sånt.

17. SISTE BRYLLUP DU VAR I:
For 4 år siden tror jeg det var, til tanta og onkelen min.

18. DEN FØRSTE VENNEN DU HADDE RINGT HVIS DU HADDE VUNNET ET LOTTERI:
Hadde nok ringt kjæresten min.

19. SISTE GANGEN DU SÅ DIN BESTE VENN?
For en stund siden.

20. FAVORITT FASTFOOD-RESTAURANT?
Hmm, BK eller Mc Donalds? Haha.

21. STØRSTE LØGNEN DU NOEN GANG HAR HØRT?
Hmm, har hørt mange løgner. Men det må vel være ei jente som jeg festet litt med for noen år siden. Hun løy om ALT, seriøst! Hun var vel 17 da tror jeg, og løy om at hun hadde fått silikon av fastlegen sin, fordi han synes så synd på henne. Altså, WTF! Ingen får silikon når de er under 18. Han synes så synd på henne, hahaha omg. Så løy hun om at hun var synsk, og begynte å fortelle meg hva jeg tenkte og følte. OK what the fuck is wrong with uuu??

23. HVOR ER DITT FAVORITTSTED Å SPISE MED VENNER?
Hmm, Orion og Fridays synes jeg har veldig god mat. Så kanskje en av dem.

24. KAN DU LAGE MAT?
Njee, ikke sånn avanserte retter. Kan ikke si jeg er så veldig flink på kjøkkenet, nei.

25. HVORDAN SLAGS BIL KJØRER DU?
Har ingen bil.

26. BESTE KYSSER?
Kjæresten må jo det være da, hehe!

27. SISTE GANG DU GRÅT?
Det husker jeg faktisk ikke. Gråter veldig sjeldent.

28. VONDESTE MAT?
Hmm, det må kanskje være sånn makrell i tomat. Jeg har aldri smakt det haha, men det lukter heeeelt forferdelig. Lukter råttent underliv. Hvordan kan folk spise noe som lukter SÅ fælt? *grøss*

29. DET DU LIKER BEST VED DEG SELV?
Vetta fan, at jeg er så liten? Haha..

30. DET DU LIKER MINST VED DEG SELV?
Alt. Lol

32. LENGSTE SKIFT DU HAR JOBBET?
Har ikke hatt noen fast jobb.

33. FAVORITTFILM?
Harry Potter filmene.

34. KAN DU SYNGE?
Hell no.

35. SISTE KONSERT DU VAR PÅ?
Har aldri vært på noen konserter. Liker ikke det faktisk. Liker ikke høre musikk live, boring.

36. SISTE KYSS?
Hmm, det var vel på torsdag.

37. SISTE FILM DU LEIDE?
Leier aldri film. Har både HBO, viaplay og netflix, så leie trenger jeg ikke.

38. EN TING DU ALDRI FORLATER HUSET UTEN?
Iphonen min!

39. BÆRBAR ELLER STASJONÆR PC
Bærbar.

40. FAVORITTKOMIKER?
Ingen.

41. RØYKER DU?
Nei, heldigvis ikke. Det eeer jo så ekkelt!

42. SOVER DU MED ELLER UTEN KLÆR?
Sover i truse.

43. HVEM SOVER MED DEG HVER NATT?
Kjæresten.♥

44. FUNGERER AVSTANDS- FORHOLD?
Det gjør det helt sikkert for noen. Men det hadde ikke fungert for meg, det er jeg ganske sikker på.

45. HVOR MANGE GANGER ER DU BLITT STOPPET AV POLITIET?
Aldri. Kjører ikke bil heller, så.

46. PANNEKAKER ELLER FRENCH TOAST?
Pannekaker.

47. LIKER DU KAFFE?
Nei.

48. HVORDAN LIKER DU EGG?
Liker dem aller best hardkokt, på brødskrive eller loff.

49. TROR DU PÅ ASTROLOGI?
Vet ikke hva det er. Gidder ikke søke opp heller.

50. SISTE PERSON DU SNAKKET MED PÅ TELEFON?
Pappa.

51. SISTE PERSON PÅ DIN TAPTE ANROP- LISTE?
Mormor.

52. HVA SIER DEN NYESTE MELDINGEN PÅ MOBILEN DIN?
Ja, god påske 🙂

53. ANTALL PUTER?
2.

54. HVA HAR DU PÅ DEG AKKURAT NÅ?
En nike tights, og en basic topp.

55. VELG EN SANGTEKST, OG SKRIV TEKSTEN FRA OG MED FØRSTE VERS OG TIL REFRENGET ER FERDIG
Nei, gidder ikke.

56. HVA SLAGS SYLTETØY LIKER DU BEST?
Jordbær eller bringebær.

57. KAN DU SPILLE BILJARD?
Ja, men ikke så veldig bra akkurat.

58. KAN DU SVØMME
Jepp! Jeg var veldig redd for vann da jeg var barn, hadde litt vannskrekk. Så det tok sin tid før jeg lærte meg å svømme, jeg var vel 12 år gammel da.

59. FAVORITT-IS?
Er ikke så glad i is. Men kuleis liker jeg. Pistasj og sjokoladesmak er mine favoritter.

60. LIKER DU KART?
Sånn finne frem kart? Neh, kan jo bruke GPS.

61. FORTELL EN FAKTA OM DEG SELV:
Jeg er 1.62 høy. Har alltid trodd jeg var 1.63, men er visst bare 1.62.

62. NOEN GANG VÆRT PÅ TEMA-FEST?
Nei. Jeg skjønner ikke helt sånne temafester, drar de på byen i utkledning også liksom? Hah.

63. HVA ER DIN FAVORITTSESONG?
Vår og sommer.

64. SISTE GANG DU LO AV NOE DUMT?
Var en dag jeg så noe morsomt på facebook.

65. NÅR VÅKNET DU OPP IDAG?
13.30, eheehe.

66. DET BESTE MED VINTEREN?
Hmm. Er jo litt koselig å tenne lys på kveldene, og rulle seg inn i et varmt pledd.

67. SISTE GANG DU FIKK EN BOT?
Det er ikke så lenge siden, bah.

68. NAVN PÅ DITT FØRSTE KJÆLEDYR?
Jesper, som var en kanin.

69. SYNS DU PIRATER ER KULE ELLER OVERVURDERTE?
Eeeh, vet ikke. Kule, sikkert.

70. HVA SKAL DU DENNE HELGEN?
På lørdan skal jeg ihvertfall drikke. Er jo påske! På fredag og søndag skal jeg sikkert ingenting spesielt.

71. BURSDAG?
30. juni. Sommerbarn!

72. HVA VIL DU BLI?
Et bedre og mer selvsikkert menneske.

73. ER DU PÅ BÆRBAR PC NÅ?
Ja.

74. SMILER DU?
Nei. Ligger ikke å smiler uten grunn heller.

75. SAVNER DU NOEN AKKURAT NÅ?
Savner Luffy og kjæresten. Skal hjem til de i kveld.♥

76. HVIS DU KUNNE DRATT HVOR DU VILLE I VERDEN, HVOR?
Hmm, Hawaii høres veldig deilig ut. 

77 . GÅR DU PÅ UNGDOMSKOLEN?
Haha nei, det er lenge siden.

78. ER DU BETATT?
Nei.

79. HVA ER FAVORITTNAVNET DITT?
Hmmm, Elviria synes jeg er et veldig fint navn. Ellers synes jeg mitt eget navn er veldig fint, haha. Elsker navnet mitt!

80. HVILKE FARGER HAR BIKINIEN DIN?
Har flere bikier da, men en av dem er svart med litt rosa på.

81. STARTER SKOLEÅRET DITT I AUGUST?
Nei, går ikke skole lenger.

82. VAR DU PÅ FERIE FORRIGE MÅNED?
Nei.

83. NOEN GANG VÆRT PÅ CRUISE?
Nei.

84. HAR DU EN SØSTER?
Ja, har en lillesøster på 12 år.

85. ER DU I OVER-ETASJEN?
Nei, er ingen over-etasje der jeg er akkurat nå.

86. HVA HETER KJÆLEDYRET DITT:
Luffy!

87. HAR DU NOEN GANG VÆRT PÅ SYKEHUSET, HVORFOR?
Ja, flere ganger. Bl.a da jeg har besøkt mamma da hun har fått de 3 småsøskene mine. Har kun vært det 1 gang selv, men ikke for noe alvorlig.

88. SKULLE DU ØNSKE DU KUNNE SE EN SPESIELL AKKURAT NÅ?
Nesj.

89. HVILKE SMYKKER HAR DU PÅ DEG NÅ?
Ingen, bruker ikke smykker.

90. HVA SKAL DU GJØRE NÅR DU ER FERDIG MED DENNE?
Hente meg noe å drikke.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg