kjolejakt

Hei! Har akkurat dusjet og ordnet meg, og venter på at Anders skal komme hjem fra jobb. Vi skal til mamma å spise middag i dag, så hun henter oss i fire tiden.

I hele går kveld holdt jeg på å lete overalt på nettet etter en kjole. Jeg skal i konfirmasjon til broren min om en måned, og har lyst på en ny kjole. Jeg har bare 4 kjoler til sammen faktisk. Virker som alle jenter har 50++, haha! Var ikke så glad i kjoler før, men nå liker jeg det. Så godt å bare smette på seg en kjole om sommeren, så noen fler kjoler må jeg få kjøpt etterhvert. Ihvertfall, jeg var på Nelly å så, men fant ikke noen jeg fikk skikkelig lyst på. Har ikke lyst på en veldig stram kjole heller, men noe lignende som den her ↓

Denne fant jeg på ebay, og var veldig billig. Det som er så irriterende med ebay er at klærne ikke ser ut som på bildene i virkeligheten. De har bare laget noe lignende, men myyye styggere, som regel. Har lagt den ut på ebay gruppa jeg er med i på facebook, for å se om det er noen som har bestilt den før meg. Så får se da! Om jeg ikke finner en ny (og ikke så alt for dyr) kjole, så må jeg nok bare bruke en av dem jeg har da. Fant en helt syyykt fin kjole, men den kosta seff nesten 2000,-. Det blir NEI, haha!

Nok om kjoler. Jeg har orndet meg TV2 sumo, bare for å se Petter uteligger, og fordi Anders skulle se noe der. Blir nok å stoppe abonnementet etter et par måneder, gidder egentlig ikke betale for det. Jeg lå og så Petter uteligger helt til 2 i natt. Synes programmet var skikkelig bra! Veldig interessangt, men samtidig trist. Tenk å bo på gata, skal være glad jeg har tak over hodet! Flere av de narkomane brukte 2000,- kroner om dagen på heroin. Det er mye penger. Stakkars folk. Har du sett Petter uteligger?

4 kommentarer

Siste innlegg