harry

Hei! Jeg og Anders våknet for en liten time siden, og nå har vi kommet oss opp og holder på å lage ostesmørbrød. God påske, forresten! Hva skal dere i påska da? I dag blir det bare å besøke en kompis, og ellers bare rolig. På lørdag tenker jeg å drikke ihvertfall. Ser det er veldig mange fra hjembygda mi (Verdal) som drar til Åre i dag. Det er en tradisjon Verdalinger har. Så drikker de i bilen på vei dit. Rar tradisjon, spør du men. Liksom, de drar til Åre, må stå i 100 år i bilkø, kø i butikken og eller bare kaos kan jeg tenke meg. Harry! Verdalinger er litt harry, skjønner dere. Verdal blir kaldt rånerbyen for det er så mange som råner der. DET skjønner jeg heller ikke meg på, haha! Kjøre rundt og rundt og bruke masse bensin på tull. Så har de på seg ølstøgge solbriller, monsterklær og capsen bak imens de ligger bakover i setet sitt. Harryyy! Hahaha, omg.

Neida, skal slutte å mobbe Verdalinger. Nå skal jeg spise frokost. Ha en fin påske! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg