meg som blondine

 DIGITAL CAMERA

På mamma sin PC er det masse gamle bilder av meg, og de over måtte jeg bare dele her. Gøy (og litt flaut) å se gamle bilder av meg selv, spesielt der jeg hadde blondt hår. Jeg fikk for meg at jeg skulle ihjelbleke håret da jeg var 15, og tok jobben i egne hender. Kjøpte meg bleking på butikken, og farget det sikkert over 6 ganger. STAKKARS hår! Det ble helt ekstremt slitt. Håret var jo helt tyggis, bokstavelig talt. Jeg har jo en tante som er frisør, så hvorfor jeg ikke ba henne om hjelp, aner jeg ikke. Dum som jeg var. Blondt hår passet ikke meg heller, men jeg hadde det en stund om jeg ikke husker helt feil. 1 år eller noe sånt tror jeg. Etterhvert farget jeg det brunt/svart-ish. Etter det har jeg hatt mørkt hår, heldigvis. Det passer meg best, ettersom jeg er mørk til vanlig. Synes du jeg passet blondt hår?

Nå skal jeg stikke på et kurs som begynner klokken 09. Aner ikke heelt hvilket kurs det er, haha. Heldigvis varer det i bare to timer, synes kurs er så kjeedelig. Senere i dag skal jeg ut å spise pizza med pappa, så skal jeg på kjøpesenteret med en kompis etter det. Må finne et par finsko, ettersom jeg ikke har noen. Skal jo i konfirmasjon til broren min om en måned, så må nesten finne noen sko før det! Men nå må jeg løpe ut døren. Ha en fin dag! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg