news

Hei! Nå kom jeg nettopp hjem fra kjøpesenteret. Var og så etter noen høyhælte sko, skal jo som sagt i konfirmasjon i år, så trenger noen nye. Men som jeg regna med, så fant jeg selvfølgelig ingen jeg likte. BAH! Så typisk, er bare stygge sko her i Levanger <,3. Så da får jeg lete på nettet da. Fant noen fine på ebay, men er redd at de ikke kommer fram i tide om jeg bestiller de nå. Troor de skal komme før konfirmasjonen, men det er nå litt risky da. Slik ser dem ut ihvertfall. ↓


Synes de er skikkelig fin! Skal lete litt på Nelly først, kanskje de har noen lignende. Noen som vet hvor jeg kan finne lignende kanskje? Helst på en norsk side.

Anyway.. Tenkte å vise hva jeg kjøpte på magneten, og noe jeg fikk fra ebay i forrige uke. Så her er det!


Denne kjøpte jeg nå i dag, den er fra BikBok. Vet ikke hva greia er, men på bildet ser kjolen mer grønnbrun-ish. I virkeligheten er den militærgrønn, eller hva nå fargen egentlig heter. Veldig fin kjole ihvertfall! Skal brukes mye i sommer. Denne finnes på Nelly også, btw.


Skjørt fra Only, dette kjøpte jeg også i dag. Det er sånn kutt på siden, om dere skjønner. Veldig kult.


Det her er hva jeg fikk fra ebay. En helt vanlig shorts, som jeg viste dere før på bloggen. Og knesokker. Kult å bruke når det blir sommer! Betalte kanskje 30 kroner eller noe slikt til sammen for dette. Btw, se alle katthårene, da<3<3 Åh. Svarte klær + katt = ikke bra. 

Hva synes du om innkjøpene? Nå skal jeg se gårsdagens episode av bloggerne, vi sneiks.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg