in love

Dere husker at jeg i går skrev at jeg lette etter et par høyhælte sko, fordi jeg skal i konfirmasjon snart og ikke har noen som passer? Rett etter jeg skrev det innlegget, søkte jeg litt rundt etter sko da, og ti minutter etterpå finner jeg de perfekte skoa. 

Altså, er dem ikke sykt fine? Jeg elsker dem! Akkurat slike sko jeg lette etter. Jeg fant de på asos.com, HER. Dyre var de heller ikke, betalte 384,- for dem, og det ble gratis frakt. Yay! Gleder meg til de kommer i posten. Skal vise bedre bilder da.
~~~

Akkurat nå sitter jeg på biblioteket av alle steder. Har nettopp vært på et møte angående utplasseringplass, og skal på Kid å snakke med de der på fredag. Håper jeg kan utplasseres der! Uansett, jeg sitter på biblioteket fordi jeg skal møte Anders på kiwi klokken to, og da gidder jeg ikke å gå helt hjem igjen. Så da satt man her da. Er så syyykt trøtt! Var så tungt å stå opp i dag, herregud. Jaja, jeg får bare vente da. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg