mandag?!

Hjelp, er det mandag allerede?! For meg føles det enda som søndag, haha. På fredag var jeg som sagt på kino og så 'the boy', og den var helt grei. Jeg har sett værre skrekkfilmer liksom, men bedre også. Den beste skrekkfilmen jeg har sett i det siste må nok være Annabelle. Den var ikke så værst!

På lørdag drakk jeg, og det var morsomt. Dro faktisk hjem etter byen, orka ikke lete mer etter narch, så da dro jeg rett hjem. Det tror jeg var bra, var i fin form dagen etter. I går lå jeg og Anders og så The walking dead sammen hele dagen. Vi lånte sesong 5 på biblioteket slik at jeg fikk med tekst, jeg suger sånn i engelsk hehehe. Så da så vi ferdig sesong 5 i går, og nå venter vi på sesong 6. The walking dead er sååå bra, alle må se den serien! Kommer ikke til å angre.

Yesyes. Sånn var nå det. Haha.. Nå må jeg støvsuge litt her, vaske kopper og hive meg i dusjen. Fikk forresten en kjole jeg hadde bestilt fra ebay i dag, men ble ikke heeelt fornøyd. Kan uansett vise bilder av den senere i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg