trøttis

Hallo! Jeg ligger i sofaen akkurat nå. Er så trøtt, men litt for sent å ta en powernap nå. Har akkurat spist to burgere, og nettopp sett dagens episode av paradise hotel på viaplay. Hva synes dere om paradise i år, da? Jeg håper der blir masse drama! Haha, jeg føler meg litt slem. Håper at folk skal få følelser for hverande og bli sjalu, og at folk dolker hverandre i ryggen. Men det er jo TV!

I dag var min første dag på Kid, og det gikk veldig bra. Skal dit i morgen igjen også, men da begynner jeg ikke før kl. 15-20. Da kan jeg sove litt lenger, yay! Jeg eeelsker å sove. En gang sa jeg til kjæresten at jeg gleder meg til å dø, for da kan jeg sove 4ever. Haha, lol. Iallefall, jeg skal jobbe tirsdager, onsdager og fredager, så veldig mye jobb blir det ikke, ikke enda ihverfall. Greit å starte litt rolig! Jeg er så trøtt at jeg blogger fra mobilen akkurat nå, derfor har jeg ingen nye bilder å dele heller. Så da blir der bare noen bilder fra mobilen. Vi sneiks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg