halvveis sunn

Nå er jeg i Verdal hos mamma, kom hit i kveld. Hun skal jobbe nattvakt i helga, derfor skal jeg passe småsøskene mine. Er snart 2 uker siden sist jeg var her, så litt godt å komme litt bort fra Levanger også. I dag har jeg vært på jobb på Kid, og ellers ikke gjort så mye. Blir nok bare å se på serier i kveld og i morgen tenker jeg. På søndag skal jeg få med meg pappa og øvelseskjøre litt. Nå er det VIRKELIG på tide med kortet snart, jeg er jo snart 23 herregud. Jeg tenker å begynne å ta kjøretimer i sommer. Husker jeg sa for 3 år siden at jeg skulle ta kortet den sommeren, men ser nå hvordan deeet gikk. Lol. Typisk meg. Jeg gruer meg bare sånn til å begynne å kjøre. Vedder en million på at jeg stryker hundre ganger på oppkjøringa og teorien, omg<,3 Neida, går sikkert bra.

Har vært på butikken og kjøpt litt snacks til kvelden. Ble litt sunn snacks, også! Jordbær og melon er jo så godt. Gleder meg til det kommer norsk jordbær i butikkene. Ingenting slår norsk jordbær, det er sååå godt! Synd det er så forbanna dyrt for en eske.. Nå står idol på TV’en her, og som jeg har sagt før, så synes jeg idol er kjedelig. Derfor skal jeg sette på en serie nå. Dere får ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg