matmatmat

over hele linja.. Lol. Neida. Har nettopp spist mat. Jeg foreslo at vi skulle spise maggi juicy kylling, så da ble det det. Ble bare jeg og mamma som spiste det da, haha. Søskene mine er utrolig kresen, de liker seriøst ingenting! Ber til gud om at ungene mine ikke blir like kresne, haha.

Var på 3 forskjellige butikker å lette etter denne smaken, og fant den til slutt på den fjerde butikken, på mega. Dårlig altså!


yummi

Jeg holder på å lete etter en kjole jeg kan ha på konfirmasjonen til broren min. Haha, jeg har enda ikke funnet en. Mamma viste meg en kjole nå nettopp fra bikbok, og den likte jeg faktisk. Helt enkel kjole, som allikevel er fin og passer til familieselskap og slike ting. 

Synes den var fin jeg. Passer til skoene jeg har bestilt også. Det dumme var at xs var utsolgt, og de hadde ikke den i butikken der jeg bor. Bahh, men de hadde den i xs i Trondheim, så lurer på om det går ann å ringe dit, og be dem sende den til meg om jeg betaler frakt..? Noen som vet om det går ann? Håper det! Da slipper jeg å stresse mer med dette kjolehelvetet, haha. Synes det er så vanskelig å finne en passende kjole til en slik anledning. Vil ha en langermet kjole, siden det enda ikke er sommer og det er litt kaldt, så jeg slipper å tenke på hva jeg skal ha over. Nesten alle kjolene jeg finner som jeg synes er fin er kortermet og litt for sommerlig. Og de langermete kjolene jeg har funnet er ikke så fin, og det er alltid noe rart med de. Så denne er vel den eneste ”normale” og fine kjolen jeg har funnet som har lange armer. Haha.. Jaja, får håpe jeg kan få den tilsendt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg