skriv et <3 hvis du løws me

I natt drømte jeg noe sykt lol. Jeg drømte at kjæresten hadde skrevet en sånn ”skriv et <3 hvis du er glad i meg, sett denne på din status for å se hvor mange som tør å vise at de er glad i deg” status på facebook. Hahaha! Ble sur på han i drømmen, og helt ærlig litt skuffet og flau. Jeg blir skikkelig avtent når gutter legger ut slike statuser, og folk generelt. Synes egentlig det bare er barnslig og flaut, ihvertfall om det er folk på min egen alder. Alle jeg kjenner synes sånne type statuser er superteit, haha. Nei huff, er glad jeg har en kjæreste som ikke skriver masse på statusen sin! 
 ~~~
Nå har jeg nettopp vært å sett på sånn korpsgreier, og sett på Linnea drille. Korpset varte i 2 timer, og vi fikk se Linnea drille sånn ca 7 minutter til sammen. Så det var litt kjedelig, korpsmusikk er ikke akkurat det mest interessangte for min del. Men Linnea var flink da!

Jeg er enda i Verdal, men drar hjem i kveld. Når jeg kommer hjem skal jeg kaste med i dusjen asap, har ikke vasket håret på over 4 dager, hehehe. Så skal jeg kure det skikkelig! Forresten, nabohunden her har fått valper, se så søøøt! ↓

Tnaaa!♥ Hunder er så nuskete når de bare er valper, og full av liv. Jeg har alltid hatt litt lyst på hund selv, men tror ikke jeg orker det. Det blir jo som en liten unge som du må oppforstre og passe på hele tiden. Kan liksom ikke bare reise bort, da må jeg stresse med pass, og det orker jeg ikke. I tillegg tror jeg det hadde blitt litt stress med tanke på fremtida, når jeg får barn. Blir litt for mye, tror jeg. Men hvem vet, kanskje jeg skaffer meg en liten bebishund allikevel. Jeg sa til Anders at jeg har lyst på en pomeranian, men det nektet han. Hahaha! Tror ikke han er så glad i småhunder. Jeg synes dem er dødssøte da. Tror ikke jeg ville hatt en stor hund.

Nå skal jeg snart dra hjem. Dere får ha en fin søndag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg