shoes

Tenkte å vise dere ordentlige bilder av skoene jeg bestilte fra asos, så her er de! 

Fine, eller hva? Helt greie fin sko, som jeg kaller det. Det kom toll på 230kr på de, så til sammen ble det vel ca 600kr. Blir det alltid toll når man bestiller fra utenlanske nettsider, eller er det bare tilfeldig? Uansett, viser dere like gjerne to andre innkjøp fra den siste tiden i mens jeg holder på her, så her er dem og.

Veske fra kappahl (eller så var det lindex, husker ikke helt) og kosta ikke mye. Husker ikke prisen, men var ganske billig. Veldig fin, da! Greit å ha en liten veske som rommer mobiltelefonen og slike småting, om jeg ikke orker å ha med en større veske. Kjøpte denne for en stund siden, men har ikke vist bilder av den enda. Tror jeg ikke..?

Kjole fra bikbok.  Denne kjøpte jeg for noen dager siden, og denne skal jeg bruke i konfirmasjonen til broren min. Hadde egentlig lyst på den i grå farge, men den hadde de ikke i størrelsen min. Jeg orka ikke å prøve denne ettersom jeg regna med den passa, så når jeg prøvde den hjemme var den liiiitt for stor rundt midja. Bahh! Får bruke et tynt belte rundt midja eller noe. Livet som skjelett, haha huff. 

Yes, det var noen av mine innkjøp fra den siste tiden. Nå er jeg nesten blakk, etter å ha ført over min del av husleia til Anders. Kan ikke jeg bare plutselig bli toppblogger og tjene tusenvis i uka?<333 Haha! Tror ikke dem fatter i huet sitt hvor heldig dem er som tjener fete summer på en forbaska blogg. 
Jaja. Kom nesten nettopp hjem, jeg og Anders. Vi har vært hos faren hans på besøk, og spist taco. 🙂 Nå sitter Anders og spiller, og jeg skal finne meg en serie å se på tror jeg. Serien The 100 har nettopp kommet ut med sesong 2, yeyy! Vi har sett sesong 1, og jeg trodde ikke sesong 2 kom ut på leeenge. Plutselig sa Anders at sesong 2 hadde kommet på netflix, så da ble jeg glad! Den serien anbefales for de som liker at det skjer mye. Jeg og Anders hadde egentlig lyst til å dra på kino i kveld og se Jungenboken (jungelbukken som jeg HELE LIVET har trodd at den het???!!) men har egentlig ikke råd, så da får vi se når han får lønn heller. 


♥♥♥ tror aldri jeg har lagt ut bilde av kjæresten før? Hehe

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg