falske rykter

Jeg fikk inspirasjon fra en annen blogger om å lage et innlegg om falske rykter som har gått om meg. Det er jo ikke så veldig mange, men ingen kan man ikke komme unna med, ihvertfall ikke når man bor i en så liten by (eller bodde, bor ikke i Verdal nå lenger) som meg. På den tiden jeg gikk på skole i Verdal, gikk det sykt mange rare rykter om veldig mange. Litt artig er det jo hva folk kan finne på å lage rykter om, så her en noen om meg! ↓

1. Jeg fikk høre av noen at de hadde hørt jeg kledde meg kliss naken på en fest. Dette var 1 året på videregående, så da var jeg 16 år. Jeg var på en hjemmefest, og på denne festen var det en jente som var så full at hun kledde av seg midt i stua. Det var sikkert tjue andre folk på denne festen. Herregud, haha! Stakkars jente. Uansett, vil tro det er her noen folk muligens misforsto, og trodde denne jenta var meg…? Vi ligna jo ikke, så ikke vet jeg! Jeg har ihvertfall aldri kledd meg kliss naken på fest! Lol..

2. Ei jente hadde fått hørt at jeg solgte meg(!!!) til eksen hennes. Han hadde altså betalt meg for å ha sex med han, og denne jenta sa ifra til min daværende kjæreste. Ikke visste jeg hvem denne fyren og jenta var, men solgte meg til han, ja det gjorde jeg! Altså, er det mulig. Hvorfor finne på noe sånt? Dette var også når jeg gikk på videregående. 

3. Jeg hadde visst meldt meg inn i en datingside eller hva det var, og skrevet til folk på skolen(?). Det hadde jeg altså ikke, har heller aldri vært med i noen datingside. Dette var også da jeg gikk på videregående.

Ja, det var det. Ihvertfall de jeg vet om, hehe. Så om du har hørt noen av de over om meg, så vet dere ihvertfall at det ikke er sant! Haha, synes sånne innlegg er litt morsom jeg. Har noen spredt falske rykter om deg før?


3 år gammelt bilde, omg hva feilet det bryna mine?<,3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg