plutselig var uka snart over

Plutselig var det helg igjen! Denne uka har fått så fort synes jeg, synes ikke det er lenge siden det var helg. Denne helga skal jeg være rolig, har ikke råd til å drikke. Litt kjedelig, men sånn er det. Anders sitter å spiller nå, og jeg sitter egentlig bare å ser på, haha. Han har kjøpt seg Ratchet og Clank, noen som husker det spillet? Lillebroren min hadde det spillet en gang i tiden, så husker jeg brukte å spille det litt.

Anywaysss. Vet ikke helt hva jeg skal finne på i helga, blir sikkert bare å kjede seg heheh. Ut å ta litt bilder, kanskje. Jeg og Anders skal ihvertfall se en film eller serie nå. Dere får ha en fin helg! 

Slenger med noen bilder som ble tatt for akkurat et år siden, da jeg ikke har noen andre å dele. Her hadde jeg mye kortere hår! På en måte savner jeg det litt, er så behagelig med kort hår. Men langt er uansett finere, så da blir det å spare til langt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg