filmanbefaling

Hei! Det føles ikke som det er søndag i dag, føles bare som en helt vanlig dag. Har vel noe med at jeg ikke var ute i går. Deilig å ikke være fyllesyk i dag da, hehe! Her skjer det ikke så mye ihvertfall, Anders spiller og jeg ser serier, og blogger. Har nettopp spist verdens kjedeligste middag, nemlig tomatsuppe. Tomatsuppe med kjøttboller i rettere sagt. Jeg likte det sist vi spiste det, men nå liker jeg plutselig ikke kjøttboller lenger. Haha! Synes det smaker litt rart. Mista matlysten helt av de bollene, lol. 

Jeg tenkte å tipse om en bra film jeg og Anders så i går. Southpaw heter den, og den finnes på blandt annet tv2 sumo. Den anbefales!

~~~

Jeg har fri i morgen, det er så godt å tenke på. Jeg liker ikke å jobbe på mandager, av en eller annen grunn. Skal på bursdag til morfaren min på kvelden, så da drar jeg en tur til Verdal. 
Anywaysss, prøvde litt sommerklær i dag, og klipset noen bilder med det samme. 

Kjolen er fra bikbok og jakken fra cubus. Gleder meg til å kunne gå i sommerklær igjen! Akkurat nå ser det ikke så veldig lyst ut på den biten enda, det snør faktisk ute. Ja, SNØR! Og hagler. Plutselig blir det litt sol igjen, og etter ti minutter snør det igjen. Ustabilt vær kan man si. Jaja, det blir vel sommer snart og.

Haha dere skulle sett Luffy tidligere i dag. ↓

Han mjauet som en gal fordi han ville ut, så jeg slapp han ut. Rundt er kvarter etterpå står han utenfor soveroms vinduet og mjauer igjen, og ville inn. Åpna vinduet og skulle knipse noen bilder før jeg slapp han inn, men han var så desperat etter å få inn at han hoppa fra trappa og inn viduet. Vinduet var jo bare bittelitt åpent, men han pressa seg inn. Hahah, rare dyret. Han er ikke så glad i å være ute, spesielt ikke på dagen. Når det blir mørkt er han ute mye lenger. Han går aldri noe langt, og sitter for det meste bare på trappa. Trodde katter elsket å være ute jeg?! Nemi elsket det ihvertfall, og var masse ute. Luffy er en rar pusekatt, haha..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg