50 kg

Hallo! Nå har jeg nesten nettopp kommet hjem fra bursdagen til morfar, og nå ligger jeg i senga med Anders. Vi tok med senga på stua på lørdagen, og har enda ikke flyttet den tilbake, haha. Vi skal straks se paradise. Ble såå glad da Sandra gikk ut på torsdag, hipphurra haha.

Til overskriften! Jeg veide meg i dag, og for første gang veier jeg 50kg!! Håper det holder seg sånn. Vil enda opp minst 5 kilo til, men det vil nok ta litt tid. Litt av et luksusproblem jeg har egentlig, ofte er det jo sånn at folk vil ned i vekt. Vel, ikke for meg! Enn å at det skulle være så vanskelig å gå opp i vekt, da. Men sånn sett så er jeg jo faktisk ganske heldig.

Men nå maser Anders om å se paradise her, så får nesten legge vekk mobilen (blogger fra den nå) før han kommer å tar den, hehehe! Han kalte meg nettopp telefonnerd 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg