typisk meg

Jeg har skrevet ned noen punkter som er typisk meg. Tenkte det kunne være litt artig, så her er noen ting som er typisk meg! 

– Jeg kan klage over ting andre (mest bare til kjæresten) gjør feil eller som irriterer meg, men så kan jeg gjøre akkurat den samme feilen selv. Haha… Jeg er som regel ikke noe bedre selv!

– Jeg sier alltid at jeg ikke skal drikke meg så alt for full når jeg drikker alkohol, men ender alltid opp med å bli veldig i form. Hehehe. Men det er jo bare morsomt. Er jo ikke slik at jeg ligger på gulvet å spyr og ruller heller.

– Når jeg er på butikken sier jeg til meg selv at jeg ikke skal handle noe mer enn det jeg skal ha. Men ender ofte med å handle både det ene og det andre i tillegg. Det kan bli dyrt i lengden, ikke bra!

– Når jeg og kjæresten skal lete film, klager jeg alltid på filmtipsene han kommer med. Enten er det for mye action, eller så synes jeg filmene ser kjedelige ut. Så sutrer jeg meg til å få velge istedet. Så er filmene jeg velger aaalltid drit dårlig, haha! Og filmene Anders velger viser seg å være ganske bra. Det har skjedd så mange ganger.

– Når jeg skal legge meg kvelden før jeg skal på jobb, setter jeg på alarmen ca. en time før jeg må begynne å gå ut døren, slik at jeg rekker å spise og ordne meg osv. Jeg begynner klokken 10, og det tar ca. 25 minutter å gå dit jeg skal. Så da setter jeg alarmen til klokka halv 9. Når alarmen ringer er jeg så trøtt og setter på alarmen til klokka 09.40, og så 09.45 og så videre. Til slutt er klokka blitt 09, og jeg har bare en halvtime på å ordne meg før jeg må gå. Da rekker jeg ikke å spise, og må forte meg innom kiwi for å kjøpe meg en banan og noe lunsjmat. Rekker aldri å spise frokost og lage lunsj hjemme fordi jeg prioriterer søvn istedet. Haha! Kommer alltid tidsnok til jobb da, heldigvis. 

Det var noe! Noe du kjenner deg igjen i?

~~~

Nå har jeg nettopp spist middag, ble biff i dag. Jeg og kjæresten tenkte egentlig å spise laks i dag, men var utsolgt. Så da ble det biff, noe av det beste jeg kan få faktisk. Uansett.. Har nesten ikke fått slappet av noe i dag, så nå skal jeg gjøre det! Har vært på jobb til tre, kom hjem og vasket og ryddet litt, dro å møtte Anders på jobb klokka fem, så hjem å lage middag osv og NÅ kan jeg endelig sette meg ned for å se litt serier. Digg! Må si at det er godt å ha noe å gjøre om dagene igjen, selv om det bare er praksis og kun tre dager i uka. Trives godt på kid! Nå blir det serietitting, ha en fin kveld. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg