vasking

Hallo! Nå er jeg i Verdal hos mamma. Kom hit rundt 10 i morges, jeg og mormor har vasket litt her. Nå er vi snart ferdige, pjuh! Vasking er ikke det artigste jeg gjør, kunne ALDRI ha jobbet som vaskedame. Hell no.

Nå slapper jeg bare av i sofaen. Drar hjem til Levanger i kveld igjen, men kommer tilbake imorgen igjen etter at jeg og Anders er ferdig på jobb. Vi skal jo i konfirmasjon til broren min på lørdag, derfor så natter vi over hos mamma.

Nå skal jeg gjøre ferdig det siste her. Vi sneikzz

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg