hva heter den jævla sangen

Hey. Endelig helg igjen, yay! I morgen skal jeg ut, gleder meg, er lenge siden sist. Akkurat nå surrer jeg bare rundt i leiligheten med cideren i hånda. Noen ganger går jeg bare rundt i huset og surrer, lol. Rydder litt, prøver litt klær, rydder litt igjen osv. Artig, he he. Jeg leta etter en sang i en time, og ble til slutt så forbanna lei at jeg måtte legge fra meg PC’en. Det var en sang på paradise hotel jeg synes virka bra her en dag, da Øystein og han andre fyren drev å vasket hverandre, om dere har sett det? HVA heter den sangen som spilles der? Jeg har seriøst prøvdt ALT! Jeg har til og med sendt melding til paradise siden på facebook OG på kvinneguiden. Haha, lol.. Pluss at jeg har søkt opp hundre lignende sanger på youtube, søkt opp lyricsen på google, prøvd med shazam og diverse musikkapper og sjekket rulleteksen. Finner ikke den jævla sangen. Jeg gir meg ikke heller, jeg skal finne den. 
Om noen vet hva sangen heter, eller ikke helt vet hvordan sang jeg mener, kan dere gå inn viaplay og spole til 00.16, eller tv3play 27.19. Herregud. Hjelp meg.


 

pXRviuL6vMY

Et par sanger jeg hører på akkurat nå. Dere får ha ei fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg