plutselig var det sommer

Hallo! For et vær det har vært den siste tiden! Skikkelig varmt og fint til å bare være i starten av mai. Jeg skal ikke lyve, det første jeg gjorde i dag var å klage på varmen. Haha.. Nei, men jeg var så sulten og grinete tidligere i dag. Var fortsatt sliten etter helga, jeg er alltid slapp i to dager etter jeg har drukket. Så når kjæresten skulle spise på jobb, og det var tomt for mat her hjemme og jeg måtte gå til butikken, var jeg ikke særlig glad. Hehehe! Jeg holdt jo på å svette ihjel, i tillegg hadde jeg på meg svarte klær. I tillegg til deeet så føler jeg meg så jævlig blek, må sole meg de neste dagene om det blir like fint vær. Føler meg som et lik akkurat nå.

Uansett! Jeg ble i bedre humør etter å ha fått i meg middag. Jeg gidda egentlig ikke å lage middag i dag siden det bare var jeg som skulle spise uansett. Så da gikk jeg innom kinasjappa, men den var selvfølgelig stengt. Så gikk jeg til en annen fastfoodsjappe, men den var stengt og. Da ble jeg bare enda mer forbanna, haha. Mega lå rett ved siden av, så gikk dit å kjøpte meg middag allikevel da. 

Litt ordentlig mat tror jeg denne kroppen hadde veldig godt av i dag. Pommesfrites-mat gir jo ikke allverden med energi, hehe. Har kjøpt litt frukt også som jeg skal knaske litt på etterpå. Jeg sitter ute nå, og det er ikke så lett å blogge da. Veldig distraherende med alle bilene som kjører forby, pluss at det er utrolig vanskelig å se PC-skjermen ordentlig ute i dagslyset. Så jeg runder av her. Nå skal jeg se hva Luffy holder på med, han er ute sammen med meg. Tror han koser seg. Og tror han har spist opp x antall fluer, hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg