negativ av instagram

Er det bare jeg som av og til rett og slett bare blir i dårlig humør av å scrolle på instagram? Alt og alle er jo så fucking perfekt! Satt nettopp å scrolla nedover i feeden, og kjente at jeg bare ble negativ. Hvor bra er det egentlig å sitte å se selfies av perfekte folk, med perfekt sminke og klær, et perfekt hjem, bil and the list goes on..? Kan ikke si jeg blir så inspirert lenger, men heller tenker på hva jeg ikke har, og hvordan jeg ikke ser ut. Det hele blir bare en negativ spiral. Så derfor lar jeg heller være.

Noen som føler det samme?

Anywayssss. Jeg er i Verdal nå. Hjalp mormor å vaske litt før i dag, og etter det dro jeg til bestemor, så her sitter jeg nå. Har spist bettsuppe (bestemor lager beste suppen!) og spist jordbær med fløte. Nam! Koser meg, hehe. Synd det er så dårlig vær i dag, hadde en plan om å sole meg. Jaja.. I morgen blir det jobb igjen, og så er det jammen meg helg igjen! Denne uka har gått fort, og like best er det. Har vært i dårlig humør denne uka, aner ikke hvorfor. Men nå er jeg i godt humør igjen, heldigvis. Gleder meg til paradise i kveld, parseremoni! Nååå begynner jeg å bli lei av Carl Aksel! Jeg likte at han var på hotellet en stund, han laga jo liv, men nå er jeg lei av at han alltid styrer og får det som han vil. Synes det er rart at de andre deltakerne ikke har jobbet mer for å få han ut. Enda rarere er at absolutt ALLE de nye hører på han og gjør alt han sier. Spesielt jentene. Sååå dumme og naive da vettu. Ihvertfall Stine, omg. Haha, skal slutte å snakke om paradise. Nå skal jeg spise mer jordbær før de forsvinner!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg