3 ting

Fant dette innlegget hos Jessicawaldorf.blogg.no, og fikk lyst til å lage et slikt selv. Har bare gjort noen små justeringer, såå, here we go!

3 ting jeg er takknemlig for:

– Jeg er takknemlig for at jeg har en så snill familie, kjæreste og de få vennene jeg har. Dem setter jeg veldig pris på! Spesielt familien min, jeg har verdens beste familie.
– Jeg er takknemlig for at jeg bor i et så trygt land som Norge. Vi har det veldig greit vi som bor her!
– Jeg er takknemlig for at jeg er frisk som en fisk. Det er ikke noe jeg går rundt å tenker over, jeg tenker aldri at jeg er heldig som er frisk. Men når jeg prøver å forestille meg at jeg f.eks hadde hatt kreft, så er jeg veeeldig glad for at det ikke er noe som feiler meg.

3 ting jeg blir glad av:
– Jeg blir glad når jeg får penger på konto, og ikke har noe regniner eller noe sånt å betale. Da kan jeg kjøpe meg noe jeg har lyst på, og da blir jeg glad!
– Jeg blir glad når det begynner å bli sommer, og jeg kan tænne meg ute.
– Jeg blir glad når kjæresten kjøper med noe godt hjem fra butikken, uten at jeg har bedt om det. Hihi!

3 ting jeg gleder meg til:
– Jeg gleder meg til jeg skal ta silikon. HEHE! Nei, men jeg ser virkelig fram til det, er så ufornøyd med hvordan de ser ut nå. Så skal bli godt å få det ut av verden.
– Jeg gleder meg til å se en ny episode av SKAM. Liiitt fjortisserie er det jo, men digger den allikevel. Synd det bare er en gang i uka!
– Jeg gleder meg til ordentlig sommer.

3 ting jeg liker ved kjæresten:
– Jeg liker at han snill, og at han får meg til å stole på han. Tillit er viktig.
– Jeg liker humoren hans, han får meg til å flire. Og vi har en veldig intern humor, haha!
– Jeg liker at han er litt voksen, samtidig som han ikke er det. Om dere skjønner, haha.. Og jeg liker stilen hans! 

3 ting jeg gjør før jeg legger meg:
– Først slår jeg av playstationen og TV’en.
– Så rydder jeg vekk alt rot fra bordet.
– Og så pusser jeg tennene, vasker ansiktet, går på do og fyller på vannflasken. Så, god natt!

3 ting jeg gjør når jeg er hjemme alene:
– Sitter på PCen og leser blogger eller noe sånt.
– Rydder eller vasker kopper.
– Ser serier.

Sånn! Nå skal jeg ordne meg, og etterpå ta toget til Verdal. Skal besøke mamma, så nå må jeg dra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg