miss glemsk

Bah, dette er så typisk meg. Jeg skulle jo til togstasjonen, og da jeg kom dit kom jeg på at jeg hadde glemt kameraet mitt. Litt kjedelig å være uten kamera, spesielt på 17.mai, så da gikk jeg hjem for å hente det. Neste tog går ikke før halv 7, så da får jeg bare vente. Haha, jeg er så glemsk noen ganger. Hadde jo funnet frem kameraet og, men allikevel klarte jeg å glemme det. 

Men da kunne jeg jo knipse noen bilder av den nye bikinien min imens jeg venter. Den er så fin!

Så fin farge! Den er fra H&M om noen skulle lure. Jeg har nesten ingen fine bikinier, så ble glad da jeg fant denne. Tar den med meg til Verdal, i tiiillfelle det skal bli skikkelig finvær. Men det får vi se på, da. Jeg blir til mamma helt til 17.mai. Anders reiser til Oslo i morgen, han skal være med jobben på kiwiaden. Vet ikke heelt hva det er, men det er et eller annet som skjer ihvertfall. Så derfor drar jeg til Verdal en tur. Nå klissregner det igjen ute, fakk! Hååper det ikke regner når jeg skal ut igjen. Jeg kledde på meg litt for mye istad når jeg gikk til stasjonen, og jeg holdt jo på å svette ihjel. Trodde ikke det var så varmt i dag, men joda, det er så absolutt ikke kaldt vertfall. Åpna opp alle vinduer da jeg kom tilbake, og tok på meg t-skjorte, men nå er det kaldt igjen. Hva er det med dette været? Haha..

Jaja.. Jeg får bare vente videre. Dere får ha en fin helg!

Ser ut som jeg har sølt leppestift eller i minnviken, men det er munnsår. Skikkelig smæxy, lol. Det går jo aldri bort heller, vært sånn i 2 uker nå. Smører leppene så mye jeg kan, håper det går vekk snart. 

4 kommentarer
    1. Fine bilder av kjempefin bikini og nydelige deg:). Kjekt med camera på nasjonaldagen, masse fine og hyggelige minner å ta bilde av:). Kos deg og nyt helgen og 17 mai:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg